zondag 9 februari 2014

Een nieuw blog en een nieuwe uitdaging

Sinds vorige week ben ik een onafhankelijk demonstratrice voor Stampin Up.
Vandaar dat ik een nieuw blog begin "Stempels en meer", op dit blog ga ik alles laten zien wat ik gemaakt heb met Stampin Up produkten. En ook komt er informatie over alles wat je bij Stampin Up kan bestellen op te staan. Maar als eerst zal ik mij voorstelen.

Mijn naam is Astrid Sandifort en ik woon in Lelystad, ik ben getrouwd en we hebben een dochter die al bijna volwassen is. Ik ben al weer 10 jaar werkzaam bij Kwintes als persoonlijkbegeleider, en dit werk doe ik met heel veel plezier.
In mijn vrije tijd hou ik me bezig met scrappen, kaarten maken en atc's. Ik vind het heerlijk om met papier, inkt en stempels in de weer te zijn. Vooral het stempelen en spelen met inkt is een steeds groter onderdeel van mijn hobby geworden. Ik was erg blij toen Stampin Up in Nederland begon met verkopen, ik hou van de manier waarop alles op elkaar is afgestemd.
Maar zelf demonstratrice worden leek mij een stap te ver. Na er lang over te hebben gedacht en diverse keren nee te hebben gezegd, ga ik nu de sprong wagen. Ik hoop jullie in de toekomst hier of tijdens een party te ontmoeten. En jullie mee te nemen in mijn enthousiasme voor de mooie producten van Stampin Up.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten