zondag 16 februari 2014

Rozen en boxkaart

Overal op You Tube  kom je ze tegen boxkaarten. Vandaag er voor gaan zitten en er een gemaakt met mijn stampin'Up! spullen.Ik heb gekozen voor een basis van Pool Party, de stempels zijn gekleurd met Wisteria Wonder en Pear Pizzazz. 1 vogel is uit gestanst uit een scrapvelletje waarop ik steeds mijn stempel had afgestempeld voor hij op de Kaart ging, met de kleur Crushed Curry, de andere vogel heb ik uit een label geponst in de kleur pear Pizzazz.  De Bird builder pons  en de Manhattan Rose embossing folder heb ik geleend van een vriendin.
De roos is ingekleurd met de waterpenseel, best wel lastig die aquarel techniek. Ik heb de roos op aquarel papier geembossed.
Dan ook nog 2 kaarten die ik met Crushed Curry cardstock heb gemaakt, beide geembossed met de Honeycomb embossing folder. Op de eerste kaart zit een stempel die je kunt verdienen uit de SAB folder. Als je voor meer dan 60 euro besteld mag je uit deze folder gratis een product bestellen vanaf blz.11.

Ingekleurt met Wisteria Wonder, dit is ook de kleur van het cardstock dat ik heb gebruikt. Het tekstje komt uit de Six-sided sampler set

Ingekleurd met Cherry Cobbler, de tekst komt uit de Chalk Talk set, basis kaart is Whisper white

Stempelset You're Lovely uit de SAB folder,


Honeycomb embossing folder, Six Sided sampler set en hexagon pons

Stempels uit de Chalk talk set, Bird Builder pons, Afternoon Picnic papier, Pool Party cardstock

Stempels gestempeld met de kleur Wisteria wonder en Pear Pizzazz




2 opmerkingen: