zaterdag 12 april 2014

Lekker bezig

Het was hier even stil ik was druk met het organiseren van de verjaardag van mijn man, wel met hulp. En daarna feestje vieren. Tussen door ook nog geknutseld, maar geen tijd gehad om te bloggen.
Dat ga ik dus vandaag even inhalen. Deze week heb ik het envelop punch board ontvangen en ik kan nu dus heel makkelijk bijpassende enveloppe maken bij mijn kaarten. Ik heb ook twee nieuwe stempelsets en de Petal Parade heb ik verdiend bij de sale a bration, deze liep tot 31 maart 2014.
En vandaag een kaartje gemaakt naar aanleiding van de opdracht op het stampin and more challenge blog Ga er even kijken en laat je uitdagen.

Stempels en Ponsen:  Six sided Sampler en Petit Petals
Inkt: Wisteria Wonder, Pear Pizzazz
Papier: Afternoon Picnic, Cardstock Soft Sky, Pool Party


Stempels Petal Parade
Inkt: Wisteria Wonder, Pear Pizzazz en Blushing Bride
Cardstock: Whisper white en Pear Pizzazz 


Stempels Petal Parade en Nederlandse woordjes
Pons Hexagon
Frame lits  Bitty Banners
Inkt: Island Indigo, Bermuda Bay, Pool Party, Soft Sky en Zwarte Stazon
Cardstock: Whisper White en dezelfde kleuren als de inkt.



 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt Astrid, ik krijg meteen zin om ook weer wat te doen met die sets!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn erg leuk, wie weet ga ik er vandaag ook weer een paar kaartjes bij maken. :-D

    BeantwoordenVerwijderen