vrijdag 13 juni 2014

Nieuwe Stempels en papier

Als onafhankelijk demonstratrice heb je het voorrecht dat je in de maand voor het uitkomen van de nieuwe catalogus mag pre-orderen. Ik heb mijn oog laten vallen op de Travel stempel set. En ook bleef er een papierblokje aan mijn vingers kleven. Van de week kwamen de spullen binnen maar helaas geen tijd. Maar vanmiddag heb ik heerlijk zitten stempelen en freubelen, en had ik zomaar 3 kaarten gemaakt. 2 laat ik er hier zien want de laatste heb ik gemaakt voor  het challenge blog en die kunnen jullie vanaf 15 juni bewonderen en natuurlijk hoop ik dat je, je laat inspireren, en mee doet met de challenge.
Bij de bovenste kaart heb ik de achtergrond zelf gemaakt met behulp van de Traveler stempelset.
Papier: Cardstock Smoky Slate, Moonlight designer serie paperstack
Inkt: Smoky Slate, Pool Party, Crushed Curry
Stempels: Traveler
Framelits Chalk Talk en de Pons Hexagon

Papier: Cardstock Very Vanilla, Moonlight designer serie paperstack
Inkt: Smoky Slate, Pool Party,
Stempels: Traveler
Framelits Chalk Talk en de Pons Hexagon
Verder heb ik de afgelopen periode niet veel gemaakt, maar ik wil jullie nog wel 1 kaart laten zien waarbij ik delen uit het design papier heb geknipt.
Papier: Cardstock Island Indigo, Afternoon Picnic


1 opmerking: