maandag 4 augustus 2014

Weer terug van weg geweest.

Ik heb een heerlijke zomer gehad, lekker vakantie gevierd, en ik ben al weer 2 weken terug van vakantie. Nadeel van vakantie in juli is dat ik de start van de nieuwe catalogus deels heb gemist. Vandaar dat ik nu hard aan het werk moet om mijn blog weer up to date te maken.
Afgelopen zondag samen met Géraldine Tibbe en Eefje Bouweriks weekend heerlijk bezig geweest met papier stempels en inkt. En vandaar dat ik nu wel kaarten kan laten zien met stempels en kleuren uit de nieuwe catalogus.  De onderste kaarten zijn gemaakt met Papier uit de lijn Afternoon Picnic, dit papier is uit de collectie.
Papier: Crushed Curry, Whisper white, Moonlight designer Paperstack
Inkt: Blackberry Bliss, Hello Honey
Stempelset: Ray of Sunshine, Papillon potpourri
Ponsen: Bitty Butterfly, Elegant butterfly en Curly label,

Papier: Calypso Coral, Whisper white
Inkt: Tangelo Twist
Blendabilities markers: Calypso Coral , Daffodil delight
Stempelset: Host set

Ppapier: Pool Party, Lost Lagoon, Whisper white
Inkt: Lost Lagoon, Pool party
Stepelset: Kinda Eclectic, Dotty Angles



 

2 opmerkingen: