woensdag 22 oktober 2014

Kaartjes

Heerlijk zitten spelen met de nieuwe stempelsets.
De Stippled Blossoms was een set waar ik lang over heb getwijfeld en nu ik hem heb snap ik niet waarom, het is zo'n mooie set en het resultaat van het 2 way stamp principe is prachtig.
Zodra ik de set White Christmas zag wist ik die wil ik hebben. Een heerlijke set met heel veel mogelijkheden. Voor nu een kaartje gemaakt maar er gaan er vast meer volgen.

Inkt Blushing Bride, Cherry Cobbler, Pear Pizzazz en Garden Green
Papier: Whisper white en Blushing Bride
Stempelsets: Stippled Blossoms en Six-Sided Sampler
Framelits: Bity Banners

Inkt Wisteria Wonder, Blackberry Bliss, Pear Pizzazz en Garden Green.
Papier: Whisper White en Wisteria Wonder
Stempelsets: Stippled Blossoms en Six-Sided Sampler

Inkt Smoky Slate
Papier Whisper White en donker blauw en donker bruin cardstock
Stempelset: White Christmas
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten